کد خبر: ۷۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
دهلران-رئیس شورای شهر دهلران گفت: نبود منابع و درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری دهلران برای خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش  آرانیوز:الله بخش ملکی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرداری‌های کوچک مثل دهلران نبود منابع و درآمد پایدار است و همین عامل سبب شده خدمات رسانی در حوزه شهری با مشکل مواجه شود.

وی عنوان کرد: بدون شک موضوع درآمد پایدار برای شهرداری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار اعضای شورای شهر است.

رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد: امروز حجم مشکلات و خواسته‌های به حق مردم سبب شده که اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری با اولویت بندی و برنامه ریزی که در دستور کار خود دارند به دنبال حل آنها باشند که قطعاً در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.

ملکی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات شهری نیست، گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی بین دستگاهی با دستگاه‌های خدمات رسانی موضوعات و مشکلات شهری که در بحث حفاری‌ها وجود دارد، برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد تا شاهد حجم حفاری‌های رها شده در سطح شهر نباشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مدت کوتاهی که شورای شهر اداره امور برای برنامه ریزی و توسعه شهری بر عهده گرفته است، اقدامات خوبی در بحث آسفالت و ترمیم حفاری‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر دهلران افزود: جذب منابع، برنامه ریزی برای درآمدزایی شهرداری، توجه به توسعه شهری، ارائه خدمات رفاهی به مجموعه کارکنان و کارگران شهری از مهمترین موضوعاتی است که در دستور کاری اعضای شورای شهر دهلران است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار