کد خبر: ۷۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
گرگان- کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان از کسب رتبه دوم استان در پویش «حرف آورد» در کشور خبر داد و گفت: چهار هزار و ۷۰۰ اثر از گلستان به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش آرانیوز:طاهره صفریان  اظهار کرد: با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد» در گلستان برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از ارسال چهار هزار و ۷۰۰ اثر از گلستان به این جشنواره خبر داد و گفت: ۶۰۰ اثر با موضوع محرم بوده است.

وی با بیان اینکه این پویش مرحله اول آن به تمام رسیده و گلستان رتبه دوم را در کشور کسب کرده است، افزود: اکثر آثاری ارسالی از شهرستان های گنبدکاووس و آزادشهر بود.

صفریان ادامه داد: بیشترین تعداد بازدید، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش های هفتگی از معیارهای ارزیابی و انتخاب برندگان این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این پویش در حال برگزاری است به نحوه ارسال آثار به این جشنواره اشاره کرد و گفت: بانوان و دختران از گروه‌های مختلف سنی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند ویدئو، صوت، کلیپ یا موشن یک تا سه دقیقه‌ای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی «تلگرام، اینستاگرام و ایتا» به دبیرخانه جشنواره حرف آورد گلستان ارسال کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مهم‌ترین نتایج و بازخورد جشنواره حرف آورد در جامعه، تأکید کرد: با اجرای گسترده جشنواره حرف آورد و با همکاری و حضور بیشتر بانوان و دختران درزمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی، می‌توانیم در راستای هویت بخشی به تبلیغ مردمی گام مؤثر برداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار