کد خبر: ۷۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
یاسوج- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵ فضای آموزشی با زیربنای ۱۰۵ هزار و۳۹۳ متر مربع در مناطق مختلف در این استان در حال اجرا است.

به گزارش آرانیوز:پیروز کرمی اعتبار این تعداد مدرسه را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری این تعداد مدرسه ۴۴۳ کلاس به تعداد مدارس استان اضافه می‌شود.

کرمی اعتبار این تعداد مدرسه را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری این ۸۵ مدرسه ۴۴۳ کلاس به تعداد مدارس استان اضافه می‌شود.

کرمی مجموع پیشرفت کاری این تعداد مدرسه را ۷۰ درصد اعلام و اضافه کرد: در مهرماه امسال و همزمان با بازگشایی مدارس ۲۵ مدرسه با ۱۱۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی زیربنای این ۲۵ مدرسه را ۳۲ هزار متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: برای ساخت و بهره‌برداری از این تعداد طرح آموزشی ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد همچنین ساخت ۶۹ سرویس بهداشتی در مدارس استان با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در سال جاری بیان کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار