کد خبر: ۷۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
تربت جام - رئیس دانشکده علوم‌پزشکی تربت جام از تحویل ۱۶ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کووید ۱۹ به دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:، محمد افکار با بیان این‌که ۱۶ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به دانشکده علوم پزشکی تربت جام تحویل داده شده است، اظهار کرد: از شهروندان واجد شرایط دریافت واکسن کرونا درخواست می‌کنیم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی ادامه داد: این محموله واکسن شامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سینوفارم به‌علاوه سه هزار دوز واکسن آسترازنکا برای نوبت دوم تزریق این واکسن است.

رئیس دانشکده علوم‌پزشکی تربت جام با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: واکسیناسیون تنها راه قطع زنجیره کرونا است، از این رو از شهروندان تربت جامی درخواست می‌کنیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به تزریق به‌موقع واکسن اقدام کنند.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم اطلاعات خود در زمینه کرونا را از منابع موثق دریافت و به شایعات توجه نکنند زیرا به گفته کارشناسان و سازمان بهداشت جهانی، بهترین واکسن، اولین واکسن در دسترس است، اغلب واکسن‌ها بر روی انواع جهش‌ها حتی نوع دلتا مؤثر بوده و تزریق واکسن، عامل مهمی در کاهش مرگ و میرهای ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا است.

افکار با بیان این‌که هر چه سن افراد فراخوان شده برای دریافت واکسن پایین‌تر می‌آید، تعداد مراجعین افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم حتی‌الامکان از آوردن همراه به مراکز مربوطه خودداری کرده و با مراجعه به‌موقع و مطابق ساعت اعلام شده، به مدیریت شرایط کمک کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار