کد خبر: ۷۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فعال کردن ظرفیت‌های راکد و نیمه فعال استان در اولویت است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ظرفیتی مناسب برای بهره برداری از منابع استان است.

به گزارش آرانیوز:حمید ملانوری پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های استان بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ معدن دارای پروانه غیر فعال در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در راستای فعال کردن این معادن، تفاهم نامه‌هایی در ستاد توسعه خاوران منعقد شده است، گفت: ستاد اجرایی هم می‌تواند در زمینه خرید پهنه و فعال کردن معادن سرمایه گذاری و مشارکت کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات زیادی برای توسعه استان در دستور کار بوده که فعال کردن پروژه‌ها به طور ویژه دیده شده است.

وی با بیان اینکه فعال کردن ظرفیت‌های راکد و نیمه فعال در اولویت است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ظرفیت مناسب برای بهره برداری از منابع استان است.

ملانوری با اشاره به پروژه‌ها شتر بیان کرد: تاکنون برنامه ریزی های زیادی در راستای حضور مسئولان کشوری برای افتتاح این پروژه انجام شده که تاکنون به دلایل متعدد اعم از قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرها، عملی نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار