کد خبر: ۷۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رده های سپاه در ابعاد مختلف به یاری سازمان ها و نهادهایی آمده اند که توانایی انجام آن کارها را ندارند و این وظیفه ذاتی سپاه است.

به گزارش آرانیوز:، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه سنندج اظهار کرد: انگیزه و حس مسئولیت پذیری در رده‌های مختلف سپاه حاکی از عزم جزم نیروها برای انجام تکالیف محوله است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هدفی تحقق پیدا نمی‌کند و موضوعی به سرانجام نخواهد رسید الا با تلاش و مجاهدت و انسجام در برنامه‌ها و خوشبختانه در مجموعه سپاه این مهم همواره مدنظر بوده است و جشنواره مالک اشتر نیز برای تشکر از رده‌های موفق تر است.

سردار حسینی افزود: کسب رده موفق در سپاه استان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تأییدی بر عملکرد موفق رده‌های مختلف در این ناحیه است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رده‌های سپاه در ابعاد مختلف به یاری سازمان‌ها و نهادهایی آمده اند که توانایی انجام آن کارها را ندارند و این وظیفه ذاتی سپاه است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: انتظار می‌رود، دولتمردان از شخصیت شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای تحقق اهدافی که امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند تلاش کنیم.

دولتمردان از شخصیت شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند

جشنواره مالک اشتر فرصت مغتنمی برای معرفی الگوهای مدیریتی است

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر فرصت مغتنمی است که الگوهای مدیریتی معرفی شوند و مبحث اشراف در سپاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا برای پیشبرد امور باید فرماندهان دارای اشرافیت کامل بر نیروهای تحت امرشان باشند.

عسکری خاطرنشان کرد: نزدیک به هزار نکته مدیریتی در نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر وجود دارد و می‌توان از آن به عنوان یک منشور جامع مدیریتی در اسلام یاد کرد.

وی افزود: اخلاص، تقوا، شایسته سالاری در انتخاب‌ها، توجه جدی به عدالت و انصاف، توجه جدی به نیاز مردم و تلاش برای رفع نیازهای مردمی، پرهیز از منت نهادن به مردم، شتاب نداشتن در پذیرش سخن بدگویان، خودداری در وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، ایجاد سیستم مناسب اطلاعاتی و تدبر در احوال مدیران قبلی از جمله مواردی است که برای یک مدیر در جامعه اسلامی به عنوان معیار عمل تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه سنندج به عنوان موفق ترین ناحیه سپاه بیت المقدس کردستان برای سومین سال متوالی انتخاب شده است و این ثمره تلاش همه رده‌های این ناحیه است.

سرهنگ پرویز محمدی مسئول دبیرخانه جشنواره مالک اشتر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: این جشنواره برای چهارمین بار است که در سطح سپاه سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان و مدیران برتر در رده‌های مختلف سپاه برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: الگوسازی و الگو پروری، برجسته سازی اهمیت نیروی انسانی در سازمان از جمله اهداف محوری جشنواره مالک اشتر است.

وی افزود: خوشبختانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برای سومین دوره متوالی به عنوان ناحیه برتر استانی انتخاب شده است و در این جشنواره از ۲۶ نفر از منتخبین تجلیل به عمل می‌آید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار