کد خبر: ۷۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
ورامین- ۲۵ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد تومان با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

به گزارش آرانیوز:بعد از ظهر سه شنبه و هم زمان با آخرین روز از هفته دولت و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عبدالرضا چراغعلی، معاون امور عمرانی استاندار تهران، حسین کاغذلو فرماندار ورامین و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۲۵ طرح عمرانی و کشاورزی در ورامین به بهره برداری رسید.

فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح پروژه‌های مذکور گفت: افتتاح مرکز تولید قارچ با ظرفیت تولید ۴۵۰ تُن قارچ در سال، سامانه آبیاری تحت فشار در مساحتی بالغ بر ۸۷ هکتار در روستای «ظهیر آباد»، افتتاح مرکز تولید چربی صنعتی حاصل از ضایعات کشتارگاه دام و سالن هم اندیشی سردار قاسم سلیمانی به مساحت ۸۵ متر مربع بناو گنجایش ۳۰ نفر در جواد آباد بخشی از طرح‌های مذکور بود.

حسین کاغذلو افزود: همچنین تکمیل مدرسه خیرساز «سعدی» در روستای «علی آباد محیط» با سه کلاس و ۲۲۵ متر مربع زیربنا، شهربازی پارک ۱۵ خرداد با مساحت ۲۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع و مجتمع فرهنگی «خورین» با ۹۰۰ متر مربع زیربنا شامل کتابخانه و کارگاه آموزشی از دیگر طرح‌هایی است، که به بهره برداری رسید.

وی گفت: با اجرای این پروژه‌ها برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود و اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد تومان برای آماده سازی و تکمیل پروژه‌های مذکور اعتبار تأمین شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار