کد خبر: ۷۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
کرمانشاه- معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ۱۵ شهریور به عنوان آخرین مهلت دانش آموزان کرمانشاهی برای ثبت نام کتب درسی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فردین یاوری  اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید به مانند سال گذشته کتب درسی در همه مقاطع تحصیلی توسط مدارس توزیع می‌شود و کتابی در کتاب‌فروشی‌ها فروخته نمی‌شود.

وی افزود: همه دانش آموزان با مراجعه به آدرس اینترنتی textbook.ir برای سال تحصیلی جدید می‌توانند ثبت نام کنند و در تاریخی که اعلام شده می‌توانند از مدرسه محل تحصیل کتب درسی خود را دریافت کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ۱۵ شهریور به عنوان آخرین مهلت دانش آموزان کرمانشاهی برای ثبت نام در سامانه کتب درسی، گفت: بخشی از کتب درخواست شده مدارس در اختیار مدیران مدارس کرمانشاه قرار گرفته و پیش بینی می‌شود تا ۲۰ شهریور میزان لازم کتب درسی در کرمانشاه مشخص و تمام سهمیه تحویل مدارس شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به اعلام وزرات آموزش و پرورش در هیچ پایه و مقطعی کمبود کتب درسی نداریم و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ظرفیت لازم درخواست شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار