کد خبر: ۷۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
گرگان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای حریق یک باب منزل مسکونی در شهرک شهریار خبرداد.

به گزارش آرانیوز:موسی الرضا صفری عصر شنبه در خصوص آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در گرگان اظهارکرد: ساعت ۱۳:۵۵ شنبه آتش سوزی یک واحد مسکونی واقع در شهرک شهریار به آتش نشانی گرگان اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: بلافاصله دو دستگاه ماشین اطفای حریق از ایستگاه های شماره هفت و چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه دوم و سوم ساختمان رساندند.

صفری اضافه کرد: آنها با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله‌های آتش در داخل منزل مسکونی مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن ممانعت به عمل آورند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: واحد مسکونی در طبقه دوم مجتمعی در شهریار ۲۴ بوده که به دلایل نامعلومی طعمه حریق می شود.

وی توضیح داد: آتش سوزی در غیاب مالک منزل رخ می دهد و به همین دلیل تا زمانی که شعله های آتش شروع به زبانه کشیدن از پنجره منزل به بیرون می کند، کسی متوجه حادثه نمی شود و پس از آن شدت حریق باعث سرایت حریق به پنجره طبقه بالا و منجر به آتش سوزی واحد مسکونی طبقه سوم می شود.

صفری با بیان اینکه حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار