کد خبر: ۷۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در استان در هفته جاری با ظرفیت سپاه و بسیج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سردار حیدرنیا ظهر شنبه در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید عسگری در حوزه شهید کیانپور کرج اظهار کرد: این مرکز حدود سه ماه راه اندازی شده و از همان ابتدای واکسیناسیون، بسیج این مجموعه را در اختیار مجموعه بهداشت و درمان استان قرار داد.

وی بیان کرد: امروز روند واکسیناسیون در این مرکز مطلوب است و ازدحام و تراکم مراجعین مشاهده نشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان استان البرز اعلام کرد، به هر میزان واکسن تهیه شود این مرکز قادر است واکسیناسیون مردم به ویژه غرب شهر کرج انجام دهد.

وی با بیان اینکه در بحران پیک پنجم کرونا بسیج و سپاه استان البرز با تمام توان وارد عرصه شد، خاطرنشان کرد: به مجموعه بهداشت و درمان استان اعلام آمادگی کردیم، برای مهار کرونا تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به دومین بازدید مرکز واکسیناسیون که در حال آماده سازی است، گفت: این مرکز در حوزه سرزمین ناحیه امام سجاد (ع) در سالن شهید بحیرایی در غرب کرج به همت بسیجیان این ناحیه ظرف دو روز آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مراکز دیگر تا بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دوز واکسن تزریق شده است، اظهار کرد: امیدواریم تمام دستگاه‌های استان با تمام ظرفیت برای شکست این ویروس گام بردارند.

۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با توان سپاه در البرز راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه هفته گذشته ۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با توان سپاه در البرز راه‌اندازی شد، تصریح کرد: ۶ مرکز در هفته جاری با ظرفیت سپاه و بسیج راه اندازی و این ۱۴ مرکز به ظرفیت شبکه واکسیناسیون شبکه بهداشت استان افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فاز سوم طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: این فاز علاوه بر کمک به واکسیناسیون سراسری در استان، کمک به زنجیره قطع انتقال ویروس کرونا نیز، مدنظر قرار گرفته است.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه‌ای که با تدبیر مقام معظم رهبری از سال گذشته آغاز شده، همچنان تداوم دارد و به صورت هدفمند در قالب طرح شهید سلیمانی در البرز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند توسط یک هزار پایگاه سلامت محلات شناسایی و رهگیری می‌شوند، متذکر شد: کلیه خدمات دارویی، معیشتی و حمایتی توسط برادران و خواهران بسیجی به درب منزل آنان ارسال می‌شود تا زنجیره بیماری قطع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار