کد خبر: ۷۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: همه امکانات و مکان های سپاه در خدمت مردم است تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

به گزارش آرانیوز:سردار علی ملک شاهکوهی ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف یکپارچگی و اتحاد دستگاه ها در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی شکل گرفته است.

ملک شاهکوهی توضیح داد: اگر در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همه مردم و دستگاه های کشور علیه دشمن بعثی بسیج شدند امروز هم باید برای مقابله با این ویروس منحوس همه متحد و یکپارچه عمل کنیم تا کشور آسیب نبیند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: با دستور فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ فرمانده کل سپاه، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را با هدف واکسیناسیون گسترده، نظارت حداکثری بر رعایت پروتکل ها و کمک های مومنانه را با مشارکت همه دستگاه ها انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: این قرارگاه شکل گرفته تا همه با هم حرکت کنیم و پیش برویم، مثلاً اگر موعد رزمایش کمک مومنانه شد، تمامی دستگاه ها با هماهنگی درست بسته های کمک معیشتی را به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به صورت کریمانه تحویل دهند.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: همه اقدامات را زیر نظر این قرارگاه تا سطح روستاها به صورت محله محور برنامه ریزی می کنیم و همه امکانات و مکان های سپاه در خدمت مردم است تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار