کد خبر: ۷۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
قم- استاندار قم با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید مسئولیتش را به دیگری محول کند، گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی به معنای ناتوانی بیمارستان ها در پاسخگویی به بیماران نیست.

به گزارش آرانیوز:بهرام سرمست صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید مسئولیتش را به دیگری محول کند، گفت: خط مقدم جبهه مقابله با کرونا کادر درمان و پزشکی است اما این کادر نمی‌تواند به تنهایی با این بیماری مقابله کند.

استاندار قم ادامه داد: برای مقابله با این بیماری نیاز به یک عزم راسخ در سطح جهانی داریم و در سطح استان تمام تلاش ما این است که این هم افزایی را داشته باشیم.

وی افزود: علی رغم شدت این موج، خوشبختانه آثار و علائمی را می‌بینیم که انشاالله بتوانیم در طول دو هفته آینده بر این موج غلبه کنیم.

سرمست با اشاره به درخواست از ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: درخواست از ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی به این معنی نیست که بیمارستان‌های ما پاسخگوی بیماران نیستند بلکه یک اقدام احتیاطی برای روز مبادا است برای زمانی که ما نتوانیم این موج را کنترل کنیم.

استاندار قم نجات جان حتی یک بیمار را هم مهم دانست و گفت: متأسفانه در ایام گذشته فوتی‌های زیادی داشتیم و عزیزان زیادی را از دست دادیم ما باید تلاشمان را همه جانبه بکنیم. واکسیناسیون یک روش شناخته شده برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از فوتی‌های مکرر بیماران است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون جز سیاست‌های اصلی استان قم است و ما نباید با سختگیری‌های بیش از حد باعث شویم که مراکز واکسیناسیون راکد و بسته شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار