کد خبر: ۷۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
زنجان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: رسانه‌ها نباید یأس و نا امیدی را در جامعه القاء کنند، بلکه باید تقویت کننده امید در استان باشند.

به گزارش آرانیوز:خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در محل استانداری زنجان گفت: اخباری در خصوص فوتی‌های کرونایی استان منتشر شده و در این میان باید رسانه‌های استان به یک قاعده کلی توجه کنند.

وی اظهار کرد: آمارهای کرونایی به ویژه فوتی‌ها در سطح بین المللی، کشوری و استانی اعلام شده و باید به این آمارها استناد و این مهم را تبیین کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها نباید یاس و نا امیدی را در جامعه القا کنند و این اصلاً خوب نیست و رسانه‌ها باید امید آفرینی را در استان تقویت کنند.

مرادی نافچی تاکید کرد: در شورای اطلاع رسانی یک قاعده کلی مطرح شده و رسانه‌های گروهی استان یاور ستاد ملی و ستاد استانی هستند و باید به جامعه آرامش تزریق شود.

وی با بیان اینکه ایجاد جو روانی در جامعه در خصوص کرونا مردم را نگران می‌کند، ابراز داشت: این نگرانی‌ها دغدغه‌های مضاعفی را ایجاد می‌کند که هنر مسئولان با همکاری رسانه‌ها در این شرایط ایجاد آرامش و نشاط در جامعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: آمار دقیق ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان توسط رسانه‌های گروهی به زودی در شورای اطلاع رسانی استان اطلاع رسانی شود تا فضایی آرام ایجاد شود.

مرادی نافچی با بیان اینکه منبع تحلیل آمارهای فوتی بر اساس نوع بیماری‌ها در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: اگر قرار است آماری از بیماری در رسانه‌ها بیان شود باید منبع رسمی داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار