کد خبر: ۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
شهریار- رییس پلیس راهور غرب استان تهران از اجرای طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی و پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ حامد محمودی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی و پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: دست کاری و مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است.

وی گفت: تعداد معدودی از رانندگان به جهت فرار از تخلفات ارتکابی و اعمال جریمه توسط دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات و مأموران، اقدام به مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود می‌کنند که این امر جرم محسوب می‌شود و با رانندگانی که در پلاک خودروی خود تغییرات ایجاد می‌نمایند، برخورد خواهد شد.

محمودی همچنین در خصوص تخلف شیشه دودی بیان داشت: استفاده از شیشه دودی برای وسایل نقلیه به نحوی که راننده و سرنشینان قابل تشخیص نباشند، ممنوع است که این امر علاوه براینکه سبب کاهش میدان دید راننده به ویژه در شرایط نامساعد جوی و تاریکی هوا می‌شود باعث افزایش تصادفات نیز می‌شوند که برابر جرایم تخلفات راهنمایی و رانندگی مرتکبان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران پیرامون دست آوردهای طرح صابر ۵ خاطرنشان کرد: با اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و شیشه دودی در ۴ روز گذشته، تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه توسط مأموران توقیف و و یک هزار و ۹۱۶ فقره اعمال قانون انجام شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار