کد خبر: ۷۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کرج - مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در حال حاضر ۶۷ جایگاه سی‌ان‌جی در استان قرار دارد که تمامی آنها با حساسیت زیر نظارت این اداره کل هستند.

به گزارش آرانیوز:امیرحسین محتشم ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید دوره‌ای از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در البرز اظهار کرد: با افزایش بعد نظارتی در حوزه واحدهای خدماتی در حال حاضر ۶۷ جایگاه سی‌ان‌جی در استان قرار دارد که تمامی آنها زیر نظارت این اداره کل هستند.

وی بیان کرد: بر این اساس با همکاری‌های صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز، استانداردسازی این جایگاه‌ها بر اساس برنامه سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل استاندارد استان البرز تصریح کرد: براساس آئین نامه نحوه تأمین ایمنی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی فشرده به خودروها در صورتی که در بازرسی‌های انجام شده جایگاهی را پرخطر تشخیص دهند بلافاصله موضوع را به شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی و گاز اعلام تا از ادامه کار جایگاه جلوگیری شود.

وی متذکر شد: ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که قریب به دو سال برای مردم ایجاد شده است، هرگز اختلالی در روند بازرسی‌ها و ارائه خدمات ایجاد نکرده و نظارت‌ها بر اساس روال قبل در تمامی ایام، حتی ایام نوروز نیز صورت گرفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار