کد خبر: ۷۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
شیراز- دبیر اتحادیه رستوران داران و سفره خانه سنتی شیراز گفت: تعطیلی اصناف راهکاری شکست خورده در کنترل شیوع بیماری کرونا است.

به گزارش آرانیوز:سعید فانی تاکید کرد: به نظر من به عنوان عضوی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی شیراز در این دوره پیک پنجم بیماری کرونا بیشترین اجحاف و بی عدالتی نسبت به صنوف و مخصوصاً صنف خودمان بعمل آمد.

وی افزود: در شرایطی که کمر بسیاری از همکاران ما در زیر بار فشار اقتصادی ناشی از تورم در قیمت مواد اولیه، اجاره ملک، دستمزد کارگران، بیمه، مالیات، عوارض، اوضاع وخیم اقتصادی مردم و غیره در حال خم شدن است متأسفانه مسئولان دستور به تعطیلی صنوف که با تعداد محدود مشتری در مکان خود کمترین تأثیر را در گسترش این بیماری دارند داده است.

فانی بیان داشت: عدم کنترل دقیق سفرهای بین شهری و دورهمی های عده‌ای بی توجه به سلامتی خود و دیگران در کنار برگزاری برخی از مراسم‌ها در مکان‌های سرپوشیده باعث افزایش ابتلاء می‌شود.

او اضافه کرد: واکسیناسیون سراسری نیز دلیل دیگری بر این گسترش این بحران بوده که نیازی به توضیح ندارد.

دبیر اتحادیه رستوران داران و سفره خانه‌های سنتی شیراز تصریح کرد: اتاق اصناف استان فارس و اتحادیه‌های صنفی می‌بایست ضمن اعتراض به این موضوع در جلسات استانی و شهرستانی ستاد کرونا از تکرار این موضوع در آینده و به خصوص پیک ششم که به دلیل همین بی تدبیری‌ها بزودی در حال وقوع می‌باشد جلوگیری کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار