کد خبر: ۷۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از اعمال قانون بر چهار هزار خودروی متخلف از زمان آغاز طرح محدودیت تردد کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی با اشاره به این‌که تمامی مجوزهای تردد برای پیش از روز یکشنبه باطل بوده و در صورت اضطرار، باید مجوزهای جدید گرفته شود، اظهار کرد: از زمان آغاز طرح محدودیت تردد بین استانی از روز یکشنبه، نیروهای انتظامی در ۱۵ نقطه خروجی استان مستقر شده و این طرح را به صورت صد درصدی اعمال کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که خودروهای غیربومی‌، حق ورود به استان و خودروهای بومی حق خروج از استان را ندارند، افزود: با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم، ۹۵ درصد از میزان ورود خودروهای غیربومی به استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به وجود تعدادی خودرو با پلاک غیربومی در استان، اظهار کرد: ممکن است این افراد ساکن استان بوده و یا پیش از آغاز طرح محدودیت به استان سفر کرده باشند اما هر روز که توسط دوربین‌های هوشمند رصد شوند، به مبلغ یک میلیون تومان اعمال جریمه شده و حق تردد در سطح بین استانی را ندارند.

عبدی با اشاره به مخدوش و یا برداشتن پلاک برخی خودروها در استان، گفت: پلیس با این موارد با جدیت برخورد کرده و تاکنون نیز ۲ هزار و ۳۰۰ خودرو متوقف و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

وی اظهار کرد: برای هر مخدوش کردن پلاک، جریمه اعمال شده و بنا بر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، این امر جرم محسوب شده و پس از توقیف ماشین، فرد خاطی به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار