کد خبر: ۷۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
شهرکرد- ۱۴۵۲ بیمار با علائم مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی سرپایی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۹۵ بیمار با علائم مشکوک در مراکز درمانی بستری‌شده‌اند.

به گزارش آرانیوز:مدیر روابط عمومی و رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اطلاعیه این دانشگاه اظهار داشت: تست ۴۷۰ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۹۵ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید- ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

به گفته سید علی درخشان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۹۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری‌شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۶۴۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۳۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

درخشان همچنین با ابراز تأسف از اینکه، طی شبانه‌روز گذشته ۸ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش‌شده است، افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۲۷۸ نفر اعلام‌شده است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم‌اکنون تعداد بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد و تحت مراقبت در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان ۵۸ نفر اعلام‌شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۷۴ هزار و ۶۱۹ نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام‌شده است که از این تعداد ابتلای ۶۲ هزار و ۷۶۴ نفر به کرونا قطعی شده است.

درخشان افزود: شهرستان‌های ده‌گانه استان در لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا، قرارگرفته‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار