کد خبر: ۷۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه شیوع بالای ویروس کرونا و طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به لرستان ممنوع است.

به گزارش آرانیوز:سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی‌ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود.

وی اظهار داشت: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می‌شود.

استاندار لرستان افزود: در تصمیم امروز ستاد مقرر شد میزان جرایم ترددها به دو برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای بازپرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می‌شود.

خادمی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می‌رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار