کد خبر: ۷۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
گرگان- فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه با بیان این که کمک به مردم وظیفه دینی سپاه است، گفت: از تمام ظرفیت خود برای مقابله با کرونا در استان های مختلف استفاده می کنیم.

به گزارش آرانیوز:سردار علی شالیکار ظهر شنبه در مراسم استقبال دومین کاروان کادر درمان بهداری نیروی زمینی سپاه در گلستان اظهارکرد: بهداری نیروی زمینی سپاه یکی از مجموعه هایی است که در خصوص کمک به مردم و کادر درمان جهت کنترل شیوع کرونا از همان ابتدا وارد عمل شد است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه افزود: نیروی زمینی سپاه قبل از فرمان فرمانده کل قوا، ۵۰ نفره از پزشکان و پرستاران به همراه ۳۲ تخت بیمارستانی را جهت کمک به مردم و کادر درمان به شهرستان گنبدکاووس اعزام کرد.

وی بیان کرد: یک مجموعه حدود ۱۰۰ نفری از مجموعه یگان های نیروی زمینی سپاه شامل یگان زرهی، تیپ جوادالائمه (ع)، تیپ مخصوص میرزا کوچک خان و مجموعه سپاه استان به منظور کمک به بیمارستان ها، مراکز درمانی و مردم گلستان تشکیل شده است.

شالیکار اضافه کرد: در روز های گذشته کاروان سلامت به همراه تجهیزات تخصصی به گنبد اعزام شد و امروز هم شاهد حضور کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه (۵۰ نفر پزشک و پرستار) در گرگان هستیم که این وظیفه دینی، شرعی و قانونی ما است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر استان که نیاز بوده و مردم نیازمند کمک هستند حضور داشته و این امر را مأموریت، تعهد و اعتقاد خود می داند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار