کد خبر: ۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
کرمانشاه- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: قطع روزانه برق این شهرستان باید متوقف شود.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب با اشاره به خاموشی‌های برق شهرستان سرپل ذهاب و اعتراض گسترده مردم این شهرستان، اظهار کرد: قطع روزانه برق شهرستان سرپل ذهاب که بارها برای رفع آن در جلسات مختلف در تریبون نماز جمعه و در جلسات و محافل خصوصی در رابطه با آن تذکر داده شده برای مدت کوتاهی رفع شد.

وی افزود: مدتی است که خاموشی برق حتی بدون هماهنگی قبلی در شهرستان سرپل ذهاب اتفاق افتاده که مسئولین به ویژه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه باید به این موضوع ورود کرده و این مطالبه مهم مردم را بررسی کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شدت گرما در این شهرستان به قدری است که حتی یک ساعت بدون برق نمی‌توان آن را تحمل کرد، با وضعیت توصیف شده قطع برق در سرپل ذهاب هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

فاطمی‌نسب تصریح کرد: مردم به کمبود برق در کشور واقف هستند، اما باید مدیریت توزیع برق استان و استاندار کرمانشاه نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های گرمسیری داشته باشند، سطح خاموشی‌ها نباید هم سطح با مناطق سردسیر و دارای اقلیم معتدل لحاظ شود.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از گلایه‌های مهم مردم شهرستان سرپل ذهاب قطعی‌های مکرر برق است، افزود: نمی‌دانیم چه دست‌هایی پشت این قضیه قرار دارد که با وجود اعلام نظر مسئولین برای عدم قطع برق در این شهرستان اما برق قطع و باعث کلافه شدن و اعتراضات مردمی شده است، نباید قطعی‌های روزانه برق در سرپل ذهاب مشاهده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار