کد خبر: ۷۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
میامی- امام‌جمعه کالپوش با بیان اینکه طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب حل بحران کرونا مسئله اول و فوری کشور است، گفت: از هیات‌ها انتظار می‌رود به رعایت پروتکل‌ها بیش‌ازپیش پایبند باشند.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین‌آباد ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود مقابله با کرونا را مسئله اول و فوری کشور خواندند و تأکید کردند واکسن از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم باید تأمین شود، ابراز داشت: از همین رو آزمایش‌های تشخیص بیماری به شکل وسیع و رایگان و همچنین مشکلات شبکه دارو نیز باید حل شود.

وی با تأکید بر اینکه مجالس عزاداری باید باکمال دقت و شدت همراه مراعات شیوه‌نامه‌ها برگزار شود، افزود: از شهروندان نیز انتظار می‌رود هنگام حضور حتماً ماسک را به همراه داشته باشند و فاصله گزاری اجتماعی را به‌دقت رعایت کنند.

امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه اولویت دولت مردمی تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی است، ابراز داشت: مسئله اصلی کشور بر طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اقتصاد عنوان‌شده است لذا انتظار می‌رود دولت سیزدهم اقدامات خود را برای غلبه بر آن‌ها به‌طور جد دنبال کند.

بهرامی بابیان اینکه تقویت تولید داخل، مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با واردات بی‌رویه می‌تواند نسخه نجات‌بخش اقتصاد کشور باشد، تصریح کرد: می‌بایست مردم را در میدان اقتصاد کشور وارد کرد به این‌گونه که توسعه کارگاه‌های متوسط و کوچک، ایجاد اشتغال برای جوانان و حفظ و تقویت ارزش پول ملی در زمره اولویت برنامه‌ها منظور شود.

وی به موضوع عکس یادگار سفیر انگلیس کنار سفیر روسیه نیز اشاره و آن را اقدامی ناشایست برای یادآور روزهای اشغال و تحقیر ایران عنوان کرد و افزود: دستگاه دیپلماسی کشور باید برخورد متناسب با این حرکت گستاخانه اعمال کند و ایران با صراحت خواستار عذرخواهی سفیر روسیه و انگلیس از ملت ایران است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار