کد خبر: ۷۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
شیراز - عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شش نفر گزینه نهایی هستند که شورای شهر در حال بررسی سوابق و تجربیات آنان برای تصدی پست شهرداری شیراز است.

به گزارش آرانیوز:محمد حسن اسدی ، بیان کرد: یکی از فرایندهای که در شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم حتی پیش از شروع رسمی فعالیت این شورا آغاز شده بود فرایند انتخاب شهردار است.

وی اضافه کرد: این فرایند اکنون به پایان رسیده و در مرحله بعد قرار گرفته است که نسبت به بررسی سوابق و تجربیات افراد توسط منتخبین مردم شیراز در شورای شهر اقدام شده است.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار شورای شهر شیراز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخاب شهردار یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که توسط اعضای شورای شهر در ابتدای فعالیت آنان انجام می‌شود لذا سامانه‌ای در نظر گرفته شد که افراد بتوانند واجدین شرایط را از طریق این سامانه ثبت نام کرده و خود را برای تصدی پست شهرداری معرفی کنند.

اسدی اضافه کرد: هر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز تا حداکثر سه نفر امکان معرفی فرد برگزیده را برای تصدی شغل شهرداری داشت از این رو پس از پایان این فرایند اکنون ۶ نفر گزینه‌های اولیه تصدی پست شهرداری شیراز اند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر شیراز در حال بررسی گزینه‌ها برای انتخاب شهردار شیراز هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار