کد خبر: ۷۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه رسالت ویژه خبرنگاران در گام دوم انقلاب امیدآفرینی در جامعه است، خطاب به خبرنگاران گفت: با روحیه جهادی به مطالبه گری خود از مسئولان ادامه دهید.

به گزارش آرانیوز:سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تصویری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خبرنگاران به ویژه فعالان فضای مجازی، در شرایطی که همه دشمنان قسم خورده انقلاب برای ناامیدکردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام تلاش می‌کنند، امیدآفرینی در جامعه در گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: یکی از برنامه‌های اصلی دشمن این است که هم انقلاب و هم ارزش‌های انقلاب را که به برکت حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اتفاق افتاده را تحریف کند.

وی ادامه داد: حضور مؤثر مردم و پیروزی‌های ملت بزرگ ایران پس از انقلاب که باعث موفقیت ما در عرصه‌های مختلف بین المللی شده است دائماً توسط دشمنان تحریف شده و عملکرد انقلاب را می‌خواهند ناکارآمد جلوه دهند.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: ما در زمان طاغوت کارگری اروپایی‌ها و غربی‌ها را می‌کردیم ولی در حال حاضر این بزرگی و افتخار که نصیب ملت ایران شده به برکت انقلاب اسلامی است و خبرنگاران و اصحاب رسانه که با قلم‌های خود تأثیر بر ذهن و روح مردم دارید، باید مردم را نسبت به توطئه‌ها و دروغ‌های دشمن که دائم دوران انقلاب اسلامی را تاریک تداعی می‌کنند هوشیار و آگاه کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: بعد از نتیجه انتخابات و با حضور بیش از ۵۰ درصد مردم با تمام خباثت‌های دشمن یک دولت مؤمن و انقلابی تشکیل شد و در این فرصت که معجزه الهی بود، یک بار دیگر مردم به مسئولان اعتماد خود را ثابت کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلابشان نشان دادند.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: شما خبرنگاران با روحیه جهادی به مطالبه گری خود از مسئولان و مدیران ادامه دهید تا افرادی با روحیه و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در جایگاه‌های مدیریتی قرار بگیرند.

وی متذکر شد: سپاه و بسیج خیر و صلاح مردم را می‌خواهد و در راستای محرومیت زدایی به مسئولان کمک خواهد کرد تا مشکلات مردم در استان مرتفع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار