کد خبر: ۷۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به شرایط سخت کرونا در استان، گفت: صنایع نفت و گاز برای کنترل کرونا به یاری مردم استان بوشهر بیایند.

به گزارش آرانیوز:عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته نیز در فصل تابستان شاهد اوج گیری ابتلاء و فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر بودیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در این فصل گرمای شدیدی دارد و مردم استان بوشهر نیز از وسایل سرمایشی استفاده می‌کنند و در و پنجره‌ها را می‌بندند که باعث می‌شود هوا به خوبی تهویه نمی‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در این شرایطی که در مکان‌های سر بسته امکان تهویه هوا وجود ندارد، باعث انتقال و گردش ویروس شده و تعداد زیادی از افراد را در معرض ابتلاء قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر اصناف و اماکن طی دو هفته خاطرنشان کرد: باید ضمن تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند و نظارت بر اصناف افزایش یابد.

گراوند با اشاره به افزایش موارد بستری کرونایی در استان تصریح کرد: بیشترین تعداد فوتی روزانه کرونایی در استان بوشهر روز گذشته ثبت شد و می‌طلبد که رعایت پروتکل‌ها جدی‌تر دنبال شود.

وی تاکید کرد: همه شهرستان‌های استان به رنگ قرمز در آمده است و به مدت دو تا سه هفته باید ورودی تمامی شهرها کنترل شود تا از رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری شود.

استاندار بوشهر خواستار مشارکت صنایع استان برای کنترل کرونا شد و افزود: صنعت نفت و گاز باید به یاری مردم استان بوشهر آمده و به عنوان پایتخت انرژی کشور باید به وظیفه قانونی خود نسبت به مردم این استان عمل کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار