کد خبر: ۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
همدان _ فرماندار شهرستان درگزین گفت: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طی ۲ سال گذشته در شهرستان درگزین صورت گرفته است.

به گزارش آرانیوز:علی‌اصغر ناظری‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درگزین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی در این شهرستان در مدت ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: این میزان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی همچون ایجاد گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا، راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای و توسعه گلخانه‌ها، ایجاد شهرک صنعتی و توسعه بخش کشاورزی و دام و طیور هزینه شده است.

وی با اشاره با افزایش قابل توجه اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته، افزود: اعتبارات شهرستان درگزین امسال نسبت با سال گذشته افزایش ۶ برابری داشته و به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار درگزین اظهار کرد: این میزان اعتبار پیش بینی شده از محل اعتبارات نفت و گاز، متوازن استانی، مناطق محروم، تأمین آب شرب و اعتبارات در اختیار نمایندگان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ایجاد شهرستان درگزین ۲۰ روستا مشکل تأمین آب شرب بهداشتی پایدار داشتیم که این مشکل حل شده است، افزود: در ۱۲ روستای این شهرستان برای اولین بار بهسازی معابر اجرا شده است.

ناظری پور ادامه داد: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۲۰ روستا دیگر این روستا در فاز اول و دوم بهسازی خواهند شد.

وی با اشاره با اینکه تکمیل و ایجاد واحدهای تولید در شهرک صنعتی این شهرستان تحول خوبی در حوزه اشتغال ایجاد خواهد کرد اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با فعالیت واحدها صنعتی در شهرک صنعتی برای ۷ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار درگزین ادامه داد: امسال فقط در حوزه اصلاح شبکه و تعویض تیرهای برق ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است و در خصوص طرح‌های مخابراتی اجرا شده در این شهرستان در ۲ سال اخیر، در این مدت بیش از ۱۵ میلیارد تومان طرح‌های مخابراتی در شهرستان درگزین به بهره برداری رسیده که نتیجه آن پوشش ۹۵ درصد اینترنت و مجهز شدن تمام روستاها به فیبر نوری بوده است.

ناظری پور افزود: خبرنگاران شهرستان درگزین در پوشش وقایع عملکردها و همچنین پیگیری مطالبات مردم عملکرد خوبی داشته‌اند که این اقدامات جای قدردانی دارد.

وی در خاتمه در پاسخ سوال خبرنگاران صداوسیما مبنی بر اینکه به عملکرد مدیریت ارشد شهرستان درگزین در بخش مختلف چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده بنده نمره ۱۸ را به عملکرد مدیریت ارشد شهرستان می‌دهم.

در پایان این نشست از زحمات خبرنگاران شهرستان درگزین تجلیل شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار