کد خبر: ۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
گناوه- مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: طی یک هفته از ۵۴ مکان عمومی و ۲۰۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گناوه بازدید و ۳ واحد متخلف پلمب شد.

به گزارش آرانیوز:علیرضا یوسفی اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط شهرستان گناوه در طی یک هفته از ۵۴ مکان عمومی و ۲۰۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید کرده‌اند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: شهرستان گناوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و فعالیت گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ ممنوع است.

وی اضافه کرد: رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر می‌توانند غذا عرضه کنند و کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها مجاز به فعالیت نیستند.

یوسفی عنوان داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا پنج مکان به تعزیرات معرفی شد و سه کافه پلمب شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: عرضه قلیان در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها ممنوع است و عدم رعایت این اصل یکی از دلایل اصلی پلمب این اماکن بوده است.

وی تصریح کرد: از همه شهروندان گناوه‌ای درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط بحرانی شهرستان از نظر شیوع کرونا، از حضور در اماکن عمومی و تجمع به هر دلیلی خودداری ورزند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکستن زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ کمک کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار