کد خبر: ۷۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
بجنورد- مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: مردمی بودن دولتمردان، مایه تقویت ایران و نظام اسلامی شده و کشور را در همه حوزه ها مقتدرتر خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده ظهر چهار شنبه در نشست با شماری از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: این مراسم در فضایی آکنده از معنویت و صفا برگزار و سخنان آیت‌الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توأم با تواضع و ادب محضر انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: طبیعی است وقتی این نگاه در رئیس قوه مجریه باشد به هیأت دولت و مدیران ارشد و میانی کشور سرایت کرده و جاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیانات و سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم حاوی نکات مهم و راهگشایی بود، افزود: اهمیت و عظمت حضور مردم در انتخابات و مشارکت پرشور مردم علیرغم همه فضاسازی‌های دشمن و عوامل داخلی او برای تحریم انتخابات و شرایط دشوار کشور، تشکر و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری و امنیت انتخابات برای برگزاری انتخابات امن و سالم و با مشارکت حماسی مردم فراز دیگر بیانات رهبری معظم انقلاب بود.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به جابجایی قدرت و فرصت‌های آن، گفت: سنت تنفیذ حکم مبتنی بر قانون اساسی و رسم ماندگار امام راحل است که دلالت بر جابجایی آرام و منطقی قدرت در نظام اسلامی دارد و نشان عقلانیت و حاکمیت آرامش بر کشور است.

وی افزود: برخلاف آنچه در کشورهای مدعی دموکراسی مانند آمریکا مشاهده می‌کنیم انتقال قدرت در کشور ما از سویی امیدآفرین و نشاط‌بخش است و از دیگر سو فرصت دقت و تأمل و درس‌آموزی و عبرت اندوزی از نقاط قوت و ضعف دولت‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به ضرورت مردمی بودن و مردمی ماندن دولت و الزامات آن، گفت: آیت‌الله رئیسی چه در تبلیغات انتخاباتی و چه در سخنان روز تنفیذ اشارات درستی به دولت مردمی داشت که این موضوع مورد تحسین رهبر انقلاب در متن حکم تنفیذ و سخنان ایشان قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خاطرنشان کرد: در حقیقت جان انتظارات و جوهره توقعات امام و امت از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن است.

وی در انتها با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی و هنرهای ماندگار امام راحل است که مردم را از حالت انفعال به میدان فعالیت آورد، گفت: مردمی بودن دولتمردان، مایه تقویت ایران اسلامی و نظام اسلامی شده و «ایران قوی» در همه ابعاد آن شکل خواهد داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار