کد خبر: ۷۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
همدان_فرماندار بهار گفت: مرز تقسیمات سیاسی بهار و همدان اصلاح خواهد شد و بنا نیست شهرستان بهار در دل شهرستان همدان هضم شود.

به گزارش آرانیوز:احسان قنبری یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری به وضعیت کرونایی شهرستان اشاره و اظهار کرد: عادی انگاری‌ها باعث وضعیت قرمز شهرستان بهار شده است و مردم باید بدانند حتی پس از تزریق واکسن به جامعه هدف باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

احسان قنبری اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بهار در ادارات با جمعیت بالا دور کاری صورت می‌گیرد این در حالی است که دورکاری برای ادارات زیر ۵ نفر بی معنی است.

فرماندار بهار به اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بهار نسبت به سال گذشته سه برابر شده و به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است و در صورت تحقق اعتبارات، پروژه‌های نیمه تمام به اتمام خواهند رسید و آغاز پروژه جدید نیز خواهیم داشت.

وی توجه به تقسیمات سیاسی شهرستان بهار را مطالبه عمومی مردم دانست و گفت: مرز تقسیمات سیاسی بهار و همدان اصلاح خواهد شد و بنا نیست شهرستان بهار در دل شهرستان همدان هضم شود و در سال گذشته ۲۲۰ هکتار به مرز سیاسی شهرستان بهار افزوده شد و امسال نیز ۵۰ هکتار به مرز سیاسی بهار افزوده می‌شود و از پشت فرمانداری تا همدان مربوط به شهرستان بهار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، حریم خدماتی شهرداری بهار فراتر از مرز سیاسی است و ما انتظار داریم مرز سیاسی بهار بر آخرین حریم خدماتی شهرداری بهار منطبق شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار