کد خبر: ۷۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد بستری های کرونایی استان به بیش از هزار و ۳۵۰ بیمار رسیده است، گفت: در شبانه روز گذشته ۱۷ کرونایی جان باختند.

به گزارش آرانیوز:آبتین حیدرزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آمارهای کرونایی همچنان در استان گیلان بالا است، اظهار کرد: تعداد بستری‌های روزانه کرونا بیش از ۳۰۰ بیمار رسیده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۲۷ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان‌ها بستری شدند، افزود: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان به هزار و ۳۵۹ بیمار رسیده که بسیار نگران کننده است.

حیدرزاده در ادامه با اشاره به رکورد زدنی آمار فوتی‌های کرونایی در استان گیلان در مقایسه با ماه‌های گذشته، گفت: در شبانه روز گذشته ۱۷ بیمار کرونایی جان باختند.

وی با بیان اینکه این آمارها نگران کننده است و شهروندان باید هشدارها و توصیه‌ها بهداشتی را جدی بگیرند، اضافه کرد: در گونه جدید کودکان و نوجوانان هم درگیر می‌شوند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بد حال کرونایی نیز افزایش یافته است، گفت: با ۱۱ بیمار بد حالی که در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند تعداد مجموع بیماران بد حال به ۲۰۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان هستیم، از مردم خواست از عادی انگاری کرونا و حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار