کد خبر: ۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
سنندج- جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج تاکنون ۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان های مختلف استان راه اندازی شده است.

به گزارش آرانیوز:سردار علیرضا مدنی روز دوشنبه در جلسه استانی طرح شهید سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کل کشور تاکنون ۱۰ مرکز تجمیعی در استان کردستان راه اندازی شده است.

وی افزود: سپاه تمام امکانات خود را پای کار خواهد آورد تا این مراکز بدون کمترین مشکلی راه اندازی شود و واکسیناسیون به حد قابل قبولی انجام گیرد لذا امکان افزایش مجدد آن در بعضی از شهرستان‌های کردستان وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: راه اندازی این مراکز تجمیعی گام بلند و مؤثری در کاهش بیماری کووید ۱۹ و افزایش سطح ایمنی جامعه در برابر ویروس کروناست.

سردار مدنی افزود: ملت ایران نشان داد که هرگاه بخواهد می‌تواند ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را گرد هم آورد و کارهای بزرگی انجام دهد که این همت را در دفاع مقدس، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن دیدیم و امروز نیز در مقابله با کرونا از این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تعداد تزریقات در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بالا رود تا امنیت روانی در بین مردم افزایش پیدا کند و زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار