کد خبر: ۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
همدان _رئیس اداره تبلیغات تویسرکان گفت: مسابقه بزرگ خطبه غدیر در ۶ محور در دهه ولایت در تویسرکان برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام ناصر حسنی  اظهار کرد: مسابقه بزرگ خطبه غدیر در ۶ محور کتاب خوانی، نقاشی و طراحی، تولیدات رسانه‌ای، نویسندگی، گویندگی، خطاطی و خوشنویسی شامل فراز ۲و ۸ خطبه غدیر ویژه عموم برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه در ۳۰ روستای شهرستان تویسرکان به صورت جداگانه برنامه کتابخوانی گروه تبلیغی حیقوق نبی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ای با نور افشانی و اجرای موسیقی سنتی در سرابی تویسرکان با سخنرانی مدیر کل سازمان تبلیغات استان همدان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بزرگ من غدیری ام در سه بخش کودک که به صورت رنگ‌آمیزی ویژه کودکان زیر ۶ سال، حفظ احادیث کوچک با ترجمه ویژه ۶ تا ۱۲ سال، قصه‌گویی از نزول حدیث کساء، واقعه غدیر و داستان مباهله و در بخش نوجوان ویژه ۱۲ تا ۱۶ سال، نامه‌ای به امام علی (ع) و حفظ شعر غدیری و در بخش بزرگ‌سال، خطبه غدیر و تزئین غدیری ویژه ۱۶ سال به بالا برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات تویسرکان در ادامه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «شهابی در شب» خلاصه‌ای از کتاب ارزشمند شب‌های پیشاور نام برد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در سایر مسابقات بایستی با توجه به خطبه غدیر محتوای مورد نظر را ارائه دهند همچنین مهلت ثبت نام تا ۱۲ مردادماه است و داوری در رده‌های سنی مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام انجام می‌گیرد.

وی از برگزاری مراسم جشن عید غدیر همزمان در ۱۰ مسجد، پخش نماهنگ غدیر توسط هیأت مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، پویش اطعام غدیر توسط هیئت مذهبی و مداحان در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: نصب پوستر غدیر بر روی تاکسی‌های سطح شهر، هماهنگی‌های لازم جهت فضاسازی محوطه مساجد، تشریح آیات قرآنی مرتبط با غدیر توسط مؤسسات و خانه‌های قرآنی در فضای مجازی و دیدار با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات در پایان از تقدیر از سادات، راه‌اندازی کاروان شادی در روز عید غدیر، پویش هر خانه یک بیرق به صورت مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، گفتمان‌های بصیرتی با موضوع غدیر در مساجد، ختم قرآن به صورت مجازی توسط مؤسسات و خانه‌های قرآنی در این دهه خبر داد و گفت: سخنرانی‌های مجازی توسط مبلغین مجرب شهرستان در خصوص غدیر و اهمیت آن از برنامه‌های دهه ولایت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار