کد خبر: ۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۸۱۴ بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در گلستان تغییری نکرده است.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا فاضل ظهر شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهارکرد: در هفته های گذشته ۲۳۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری بودند و هم اکنون این تعداد به ۸۱۴ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: از این تعداد ۱۱۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۴۲ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار بر اثر کرونا در گلستان فوت کردند.

فاضل اضافه کرد: بار بیماران در شهرستان های مینودشت، آزادشهر، بندرگز، کلاله، رامیان و گرگان نسبت به شهرستان های دیگر افزایش بیشتری دارد.

طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ۱۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار داشته و تنها شهرستان گمیشان در شرایط نارنجی است.

وی گفت: ۱۱۰ هزار و ۱۹۵ دوز در گلستان تزریق شده که از این تعداد ۷۵ هزار ۳۳۳ نفر در نوبت اول و ۳۴ هزار و ۷۲۲ نفر در نوبت دوم واکسینه شدند.

فاضل بیان کرد: در شهرستان های آق قلا، گمیشان و مراوه تپه جمعیت بیش از ۶۵ سال از واکسیناسیون کرونا استقبال نکرده اند.

وی افزود: در گرگان بیش از ۸۰ درصد از جمعیت بیش از ۸۰ سال واکسینه شده ولی در سه شهرستان ذکر شده تنها ۳۰ درصد جمعیت بیش از ۸۰ سال واکسینه شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار