کد خبر: ۷۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کرج - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تخصصی برای طراحی اپلیکیشن‌های پایش و پیمایش سرویس مدارس تأکید کرد.

به گزارش آرانیوز:، ابوالفضل فانی صبح شنبه در اولین جلسه استانی سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی استان البرز در سال ۱۴۰۰ که در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری، نمایندگان فرمانداری‌های شهرستان‌ها، مدیرکل راهداری، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای ساماندهی، نظارت و برنامه‌ریزی دقیق بر سرویس‌های مدارس تشکیل شده است و امیدواریم با تلاش مسئولان ذیربط به اهداف خود برسد.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت فنی خودروهای ناوگان سرویس مدارس، سرویس مدارس روستایی و نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های پایش و پیمایش سرویس مدارس از جمله نکات مهمی است که باید با دقت نظر در رابطه با آنها رفتار کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: ساماندهی مناسب سرویس مدارس روستایی با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های مؤثر به ویژه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نکته مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد به ویژه که این قشر جزو اقشار کم‌برخوردار هستند و نباید به دلیل نبود امکانات از تحصیل جا بمانند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان، فراخوان استفاده از شرکت‌های بزرگ تاکسی الکترونیکی برای تکمیل ناوگان سرویس مدارس در صورت نیاز، فراخوان به شرکت‌های تخصصی برای ارائه اپلیکیشن پایش سرویس و پیگیری اخذ مشوق‌های لازم از جمله سهمیه سوخت و واکسیناسیون رانندگان از جمله نکاتی دیگری است که باید مد نظر قرار بگیرند.

در پایان این نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی بر موارد ضروری مصوبات جلسه تاکید و کارگروه را موظف بر تشکیل مستمر جلسات کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار