کد خبر: ۷۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
کرج - مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: از تولیدکنندگان می‌خواهیم با استفاده از دانش فنی، تلاش و دقت عمل خود را در خصوص تولید کالای با کیفیت به کار بگیرند.

به گزارش آرانیوز:، فتانه شکرالهی صبح چهارشنبه در اولین کمیسیون ماده ۴۲ سال ۱۴۰۰ که در اداره کل استاندارد استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته نیز کمیسیون ماده ۴۲ برگزار شده بود که در سال جدید با توجه به صدور احکام اعضا از طرف رئیس سازمان ملی استاندارد این کمیسیون برگزار و احکام اعضا اهدا و وضعیت واحدهای تولیدی با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مورد بازبینی قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد استان البرز بیان کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصولات با کیفیت پایین‌تر از استاندارد می‌کنند باید در کمیسیونی مرکب از یک قاضی ویژه، مدیر کل، نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده به طور ثابت و در صورت نیاز نمایندگان اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف، مطرح شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: این کمیسیون شبه قضائی بوده و امکان حضور مدیر واحد تولیدی و خدماتی وجود داشته و چنانچه به حکم صادره اعتراضی داشته باشند می‌تواند اعتراض خود را به مراجع قضائی منعکس کنند.

شکرالهی متذکر شد: از تولیدکنندگان می‌خواهیم با استفاده از دانش فنی، تلاش و دقت عمل خود را در خصوص تولید کالای با کیفیت به کار بگیرند تا در استان شاهد مطرح شدن پرونده‌های معدودی از واحدهای تولیدی در کمیسیون باشیم.

نظرشما
پربازدیدها