کد خبر: ۶۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کرج - استاندار البرز گفت: قصور و کم‌کاری هیچ مدیری در راستای تحقق مطالبات مردم قابل قبول نیست.

به گزارش آرانیوز:عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد مدیریت برق استان البرز که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم مهمترین مأموریت و مسئولیت ما به عنوان کارگزاران نظام است، اظهار کرد: بر این اساس باید تا زمانی مسئولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است به ویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم به ویژه در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا و گرمایی که کم سابقه است.

استاندار البرز بیان کرد: اکنون با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مسئولان ملی عنایت ویژه‌ای به البرز دارند ولی انتظار می‌رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری‌ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش‌های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: می‌توان با مدیریت صحیح شرایط را به گونه‌ای رقم زد که رضایت مردم کسب شود از این رو انتظار می‌رود مدیران مربوطه به ویژه در حوزه آب و برق بستر لازم را برای اعمال افزایش تخصیص‌ها مهیا کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: کم‌کاری هیچ مسئولی در استان قابل قبول نیست و قطعاً تمامی امور را نظارت می‌کنم.

وی گفت: اشراف مدیران به حوزه وظایف و زیر مجموعه خود مهمترین اصل برای مدیریت این شرایط است.

استاندئار البرز متذکر شد: این استان با حساسیت‌های ویژه‌ای در جوار پایتخت قرار دارد از این رو از معاونان استاندار و مدیران استان انتظار دارم برای افزایش سرانه‌ها و تخصیص‌های حوزه آب و برق استان اقدام کنند و حتم داشته باشند که همچنان پشتیبان آنها هستم.

نظرشما
پربازدیدها