کد خبر: ۶۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
فردیس - تیم فوتسال نصر فردیس در دیدار پایانی لیگ یک در نتیجه ای عجیب با دریافت ۱۱ گل از زندی بتن کلاردشت، جواز صعود تیم مازندرانی به لیگ برتر را امضا کرد.

به گزارش آرانیوز:گروه استان‌ها - سعید فغانی*: تیم نصر فردیس در حالی با ۱۱ گل در سالن بعثت کلاردشت مغلوب شد که در دیدار رفت تنها با یک گل اختلاف شکست خورده بود و پیش‌تر هم نشان داده بود که به لحاظ فنی چیزی کمتر از تیم‌های پرهزینه و مدعی ندارد.

شاگردان محمد گلزاده دیروز در حالی ۱۱ بار دروازه خودشان را بازشده دیدند که اغلب مسئولان سیاسی و ورزشی استان مازندران و شهرستان کلاردشت نیز در سالن حضور داشتند و از نزدیک شاهد شکست سنگین نماینده البرز بودند. شکستی که صدایش تا غرب کشور پیچید و کرمانشاهی‌ها در صفحات مجازی از عدم ارائه فوتسال پاک در این بازی سخن می‌گفتند.

تیم شاهین کرمانشاه که خود را برای بازگشت مجدد به لیگ برتر آماده کرده بود با حساب ویژه روی دیدار زندی بتن و نصر فردیس به مصاف تیم نماسازان آبادان رفت و در این بازی پیروز شد اما در نهایت پیروزی ۱۱ گله نماینده کلاردشت آنها را در تفاضل گل مغلوب کرد و شاهین با تفاضل گل کمتر نسبت به زندی بتن نتوانست راهی لیگ برتر شود.

با قاطعیت نمی‌توان از کم‌کاری نصر در دیدار پایانی انتقاد کرد اما وقتی نتایج اخیر این تیم و عطش پسران فردیس برای پیروزی را مشاهده می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که دریافت ۱۱ گل در دیدار پایانی نمی‌تواند حالتی طبیعی داشته باشد و آن را فقط یک اتفاق فوتسالی دانست، این در حالی است که پیش‌تر در فوتبال هم حواشی زیادی پیرامون گل ریحان در خصوص شرط‌بندی و تبانی با برخی تیم‌های لیگ یکی وجود داشت که حتی برخی بازیکنان و مربیان تیم هم آن را تأیید کردند.

هدف از این یادداشت ایجاد ظن منفی بر تیم نصر فردیس نیست چراکه فیلم یا سندی مبنی بر کم‌کاری آنها مشاهده نشده و اعضای این باشگاه می‌توانند توضیحات فنی خود را در خصوص شکست سنگین و عجیب دیدار پایانی لیگ یک ارائه دهند اما شکست این چنینی آن هم در شرایطی خاص باعث ایجاد شائبه‌های زیادی شده است.

نظرشما
پربازدیدها