کد خبر: ۶۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تبریز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام رامین خورنژاد صبح شنبه در دیدار با پژوهشگران مطالبه گر استانی از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در توجه به پیوستگی تبلیغ با تمام ابعاد زندگی مردم و ضرورت خدمت رسانی به همگان خبر داد و نسبت به پذیرش طرح‌های فرهنگی مساله محور از جانب فعالان فرهنگی، اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره تبدیل جنگ نرم به جنگ شناختی و تلاش برای تغییر مبانی اعتقادی، تغییر ذائقه مردم و ناکارامد جلوه دادن نظام و مأیوس کردن مردم نسبت به آینده، زمینه سازی برای جلب مشارکت عمومی در حل مسائل کشور را لازم و ضروری ذکر کرد.

وی به برگزاری مهرواره محله همدل در راستای شناسایی و حل مشکلات محله و استقرار امامان روستا، محله و پایگاه‌های فرهنگی- اجتماعی به عنوان طرح‌های مساله محور سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

در این جلسه پژوهشگران مطالبه گر استانی ضمن بیان دیدگاه‌ها و مسائل اجتماعی حوزه‌های پژوهشی خود، نسبت به همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی در انعکاس و کمک به حل مسائل، اعلام آمادگی کردند.

در پایان از ۸ نفر از پژوهشگران مطالبه گر استانی که نسبت به شناسایی مسائل و ارسال راهکارها به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اقدام کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر ارسالی مجلس شورای اسلامی، تجلیل به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار