کد خبر: ۶۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تبریز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سردار اصغر عباسقلیزاده ظهر دوشنبه در نشست خبری رونمایی از فراخوان سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: باتوجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در این دوران کرونایی و در عصر ارتباطات جهانی تصمیم به برگزاری سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی شد.

وی با بیان اینکه دوره اول و دوم این جشنواره به میزبانی تهران برگزار شده بود، افزود: آذربایجان شرقی اولین استان بعداز تهران است که میزبانی این جشنواره ملی را بر عهده گرفته است.

عباسقلیزاده با تاکید بر اینکه این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری نهادهای لشکری و کشوری، نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و فعالان مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در خصوص محورهای این جشنواره نیز گفت: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرهای و سرگرمی‌های دیجیتال و همچنین یک بخش در محورهای آزاد محورهای این جشنواره هستند.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ شهریورماه سال جاری است. دبیرخانه استانی این جشنواره نیز در محل اداره کل بنیاد شهید استان مستقر شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار