کد خبر: ۶۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: در انتخابات اخیر در این شهرستان با کمبود تعرفه مواجه نشدیم.

به گزارش آرانیوز:، فرهاد شیبک فرماندار عصر دوشنبه در نشست خبری ضمن قدر دانی مجدد از حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر گفت: درصد خوبی از مردم فهیم اشتهارد در این انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت نشان دهنده عزم و اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

شیبک افزود: در جلسات ستاد انتخابات استانی که به ریاست استاندار محترم برگزار شد چندین موضوع به عنوان اصل اساسی در این انتخابات مد قرار داده شد.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: اجرای قانون، بی طرفی کامل از سوی مدیران اجرایی و همچنین سلامت آرا و صیانت از آن از موضوعات مهم مورد تاکید شهبازی استاندار البرز بود.

نماینده عالی دولت در اشتهارد خاطر نشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات بیش از ۱۲۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی حضور داشتند و از ماه‌ها قبل کمیته‌های مختلفی در همین راستا شکل گرفت و در روز ۲۸ خرداد نتیجه این فعالیت‌ها به انتخاباتی پرشور و سالم در این شهرستان منجر شد.

شیبک تصریح کرد: در این دوره ۵۳ شعبه به صورت ثابت و سیار آرا شهروندان و روستاییان را اخذ کردند و در تمامی شعب با استقرار مأمورین از سوی مرکز بهداشت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خصوصاً استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی توسط شعب و مراجعه کنندگان مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار اشتهارد با تاکید بر اینکه در هیچیک از شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه نشدیم تا اتمام ساعت رأی گیری خدمات به مراجعه کنندگان ارائه می‌شد.

شیبک خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهم برگزاری این دوره از انتخابات در اشتهارد برقراری امنیت کامل و رصد دقیق موارد مختلف بود که به حمد الله یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات در اشتهارد با کمک و همراهی مردم فهیم این شهرستان رقم خورد.

شیبک با اشاره به تمدید ساعات مختلف رأی گیری در این روز، گفت: تمدید ساعات رأی گیری تا اتمام آن مشکلی برای هیچیک از شعب شهرستان ایجاد نکرد و حتی در ساعات پایانی و پاسی از نیمه شب برخی از شعب که مراجعه کننده داشتند آرا مردم را دریافت کرده و این آمادگی در تمامی شعب شهرستان وجود داشت.

فرماندار اشتهارد در پایان گفت: امیدواریم مردم شریف و ولایت مدار اشتهارد خدمات و نتایج مطلوبی را از منتخبین خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا آینده دریافت کنند.

نظرشما
پربازدیدها