کد خبر: ۶۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
همدان_رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: صندوقهایی که در روند انتخابات الکترونیک مشکل داشته باشند اخذ رأی را به صورت دستی انجام خواهند داد.

به گزارش آرانیوز،مصطفی آزادبخت در نشست خبری ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: رخداد انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است و نگاه‌ها به ایران اسلامی است که این اتفاق مهم را چگونه پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، صهیونیست بین الملل و ارتجاع منطقه مدت مدیدی است که دنبال دلسرد کردن و نا امید کردن مردم هستند، ادامه داد: همیشه مردم فهیم با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری در صحنه‌های حساس نقش آفرینی داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: روند انتخابات به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است، بستر انتخاباتی امن و بی طرفانه را در استان همدان فراهم کردیم و همکاری خوبی با شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ هزار نفر در انتخابات ۱۴۰۰ متولی حوزه‌های اخذ رأی حضور دارند، بنابر گزارش‌ها مردم قبل از ساعت شروع رأی گیری در محل صندوق‌های رأی حضور داشته اند.

آزادبخت با بیان اینکه نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد تعرفه بیشتری پیش بینی کرده ایم و جای نگرانی نیست، از ۱۴۳۷ صندوق ما ۱۴۳۵ صندوق راه اندازی شده و مشغول رأی گیری هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت:  صندوقهایی که در روند انتخابات الکترونیک مشکل داشته باشند اخذ رأی را به صورت دستی انجام خواهند داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار