کد خبر: ۶۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
رشت- مردمان دیار میرزا با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات بار دیگر ولایتمداری و بصیرت و آگاهی خود را پیش چشم دشمنان به نمایش گذاشتند.

به گزارش آرانیوز،: مردم دیار میرزا باز هم حماسه آفریدند. گیل زنان و گیل مردان در سراسر استان سرسبز گیلان ساعات‌ها قبل از شروع رأی پشت در شعب اخذ رأی حضور داشتند تا در همان ساعات اولیه رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

بر اساس گزارشات دریافتی از خبرنگاران مهر در سراسر استان گیلان شاهد این حضور پرشور هستیم. حضوری معنادار برای دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی که از ماه‌ها قبل مردم به عدم حضور در انتخابات و سهیم بودن در تعیین سرنوشت خود و کشورشان تشویق می‌کردند. اما این حضور حماسی که تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان از آن دارد، در نقاط مختلف ایران اسلامی جاری است و تنها یک پیام دارد.

پیام این حضور پرشور و گسترده از همان ساعات اولیه لبیک به ندای رهبر معظم رهبری و ناامید کردن دشمنان است. گیلانیان آماده‌اند تا بار دیگر ولایتمداری، آگاهی و بصیرت خود را به رخ همگان بکشند. حضور پرشور گیلانیان از همان ساعات اولیه جلوه زیبایی از همدلی، اتحاد و انسجام ملی برای اقتدار نظام و همچنین تبلور ایمان مردان و زنانی است که پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند.

حماسه حضور مردمان دیار میرزا/ عروس و دامادها آمدند

گلایه داریم اما آمدیم

حسین احمدی یکی از شهروندان گیلانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ساعت ۶ صبح در محل اخذ رأی شهرش حضور دارد، اظهار کرد: امروز رأی دادن وظیفه ملی و شرعی است.

وی با بیان اینکه ما از وضعیت موجود در کشور و مشکلات گلایه داریم اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این گلایه‌ها نباید ما را از انجام تکلیف سیاسی، ملی و شرعی خود غافل کند، گفت: رأی دادن حق من است و من این حق را از دست نمی‌دهم.

حسین با تاکید بر اینکه ما برای رسیدن به جایگاه امروز که بسیاری از کشورهای منطقه حسرت آن را می‌خورند خون‌های بسیاری را تقدیم کرده‌ایم، اضافه کرد: قطعاً حضور ما ایرانیان پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که هنوز پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تغییر و حل مشکلات موجود در جامعه هستیم، تصریح کرد: می‌توانیم با یک انتخاب اصلح امید را دوباره به جامعه بازگردانده و مشکلات را با هم حل کنیم.

مدیون حاج قاسم و شهدا هستیم

زهرا که فرزند کوچکش را در آغوش داشت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور من نشان می‌دهد که دشمن با همه تبلیغات خود نتوانسته ذهن مرا منحرف کند، اظهار کرد: آمده‌ام تا دشمن بداند پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تک تک رأی ما می‌تواند در تغییر وضعیت موجود و بهبود معیشت و حل مشکلات اقتصادی تأثیرگذار باشد، گفت: خوشبختانه مردم گیلان همیشه نشان داده‌اند که آگاه و با بصیرت هستند و میدان‌های حساس انقلاب و نظام را خالی نمی‌کنند.

زهرا با بیان اینکه ما به حاج قاسم و سایر شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع وطن مدیون هستیم، اضافه کرد: حضور ما لبیک به این شهداست که ما هم مانند شما تا آخرین قطره خون پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم ولایت فقیه را تنها نمی‌گذاریم.

حماسه حضور مردمان دیار میرزا/ عروس و دامادها آمدند

آغاز زندگی مشترک با حضور در یک انتخاب مهم

همچنین در کنار تمام جلوه‌های زیبای حضور پرشور امروز مردم، تعدادی از جوانان گیلانی که امروز را برای آغاز زندگی مشترک خود در نظر گرفته بودند با حضور پای صندوق‌های رأی در انتخابی دیگر نیز شرکت کردند.

گفتنی است؛ یک زوج جوان لنگرودی که امروز روز جشن ازدواجشان بود با حضور در شعبه اخذ رأی، نخستین روز زندگی خود را با رأی دادن به منتخبشان آغاز کردند. یک زوج جوان آستارایی که امروز آغاز زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند، قبل از آغاز مراسم در ساعات اولیه صبح انتخابات پای صندوق رأی آمدند و رأی خود را به صندوق انداختند.
این زوج جوان آستارایی که اهل سنت هم هستند معتقدند همانطور که برای تعیین سرنوشت زندگی خود انتخاب اصلح کرده‌اند برای تعیین سرنوشت کشور خود هم باید انتخاب اصلح کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار