کد خبر: ۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
ساوجبلاغ -رئیس کل دادگستری استان البرز از کاهش ملموس تخلفات انتخاباتی در ایام تبلیغات در این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز،حسین فاضلی‌هریکندی بعد از ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات ساوجبلاغ مستقر در فرمانداری این شهرستان از این مجموعه بازدید کرد.

در این دیدار که فرماندار، رئیس دادگستری و شهرستان ساوجبلاغ حضور داشتند، در جریان روند فعالیت ستاد انتخابات و نحوه نظارت بر انتخابات قرار گرفت.

وی در حاشیه این این بازدید، با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری انتخابات در استان از کاهش ملموس تخلفات انتخاباتی در ایام تبلیغات خبر داد و گفت: در روز رأی‌گیری نیز تخلف عمده‌ای مشاهده نشده و صرفاً برای چند نفر به اتهام تلاش برای خرید رأی و تبلیغ در محدوده صندوق‌های اخذ رأی پرونده تشکیل شده است.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را خنثی کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام دانست و تصریح کرد: مخالفان نظام در ایام پیش از برگزاری انتخابات از طرق مختلف تلاش کردند با تضعیف اعتماد مردم به نظام، یاس و ناامیدی را جایگزین کنند و ملت را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر هوشیاری مردم کشورمان در مقابل دسیسه‌های دشمنان متذکر شد: مردم بارها ثابت کرده‌اند با وجود برخی دلخوری و گلایه‌ها، همواره برای دفاع از آرمان‌های نظام در صحنه حاضر هستند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان بیان کرد: با تلاش دستگاه‌های مسئول و اجرایی و ناظر در انتخابات تاکنون تخلف مهمی در شعب اخذ رأی رخ نداده و صرفاً به چند تذکر بسنده شده است.

فاضلی هریکندی متذکر شد: تمامی رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان از ساعات ابتدایی رأی‌گیری با حضور سرزده در شعب اخذ رأی بر روند رأی‌گیری نظارت میدانی دارند تا حقی از نامزدها تضییع نشده و از آرای مردم صیانت شود.

نظرشما
پربازدیدها