کد خبر: ۶۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
گروه استان‌ها ـ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی برای اداره امور کشور برنامه دارد‌، گفت: مهم‌ترین ویژگی ایشان ضدفساد بودن است.
 

انتخابات ۱۴۰۰| رئیس کمیسیون صنایع ‌مجلس:

 

 

 

عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی در گفت وگو با خبرنگارآرانیوز در کرجدر مورد حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : نظر شخصی بنده این است که شخصی که در حال حاضر می تواند مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت ، تولید و معدن را مدیریت کرده و کاهش دهد، آیت‌الله رئیسی است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در کنار داشتن تیم و برنامه برای کنترل شرایط در حوزه‌های مختلف ضد فساد است ، افزود: این نامزد ریاست جمهوری انگیزه کافی برای کار در  مدیریت اجرایی  را دارد و در زمان روزهای حضور در ریاست قوه قضاییه نشان داده که حتی در برهه‌هایی که قوه مجریه انجام وظیفه نکرده است، در سمت ریاست قوه قضاییه  ورود کرده و وارد میدان شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اثرات مثبت و ارزنده حضور آیت‌الله رئیسی در آینده در راس قوه مجریه، گفت: با توجه به استقبالی که رئیس قوه قضاییه در حال حاضر در جامعه نسبت به دیگر کاندیداها دارد، حضور وی در جایگاه ریاست جمهوری هم با اقبال مردمی‌ بهتری نسبت به دیگر کاندیداها روبه‌رو می‌شود.

اکبری‌تالارپشتی در مورد بارزترین ویژگی شخصیتی آیت‌الله رئیسی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متمایز می‌کند‌، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی ضد فساد بوده و به دنبال برقراری عدالت اجتماعی است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار