کد خبر: ۶۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
رشت- سخنگوی شورای راهبردی گیلان با تأکید بر مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، گفت: پیروزی بر دشمنان حاصل انتخاب آگاهانه در میدان انتخابات است.

به گزارش آرانیوز:حمزه فلاح  با اشاره به تمهیدات لازم در راستای مشارکت حداکثری با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: طی جلساتی که در سطح استان با گروه‌ها و تشکلات همسو و تشکل‌های اجتماعی در راستای مشارکت حداکثری انجام شد، خوشبختانه همدلی دوستان و دوستداران انقلاب نوید بخش است.

وی با بیان اینکه شورای راهبردی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورای شهر و روستا نیز دغدغه مند است، گفت: قطعاً در این زمینه نیز ورودی قدرتمند خواهد داشت.

فلاح با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری و تأکید رهبری در انتخابات، افزود: مشارکت حداکثری مردم دشمن را نا امید می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته‌اند، تصریح کرد: با همت ملت ایران این انتخابات بر خلاف خواسته دشمن مایه آبروی ایران خواهد شد.

سخنگوی شورای راهبردی استان گیلان ادامه داد: دشمنان ما از همه امکانات، استفاده و تلاش می‌کنند که این انتخابات را مایه سرشکستگی ملت قرار دهند اما به فضل الهی این نقشه دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه حضور گسترده و پررنگ و آگاهانه در انتخابات در صحنه‌های داخلی و بین المللی موجب اقتدار کشور است، گفت: بنابراین وظیفه همه ما در مرحله نخست دعوت به حضور حداکثری و سپس انتخاب آگاهانه است.

سخنگوی شورای راهبردی استان گیلان پیروزی را ارمغان انتخاب آگاهانه دانست و افزود: ایستادگی ملت پیروز ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح در دوران دفاع مقدس، راه درستی بود که انتخاب شد و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورد و این درس تاریخ انقلاب به این معنی بوده که پیروزی حاصل انتخاب آگاهانه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار