کد خبر: ۶۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
لاهیجان- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان، گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در این کلاس ها شرکت می کنند.

به گزارش آرانیوز:علیرضا کاظمی در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی شهرستان لاهیجان، گفت: وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت‌های تابستانی برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌هایی را انجام داد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تابستانی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی ادامه پیدا می‌کند، افزود: در این راستا در صفحه اول شبکه شاد پنجره «تابستان من» ایجاد می‌شود.

کاظمی ادامه داد: در این خصوص طراحی‌های نرم افزاری صورت گرفته و به زودی هر دانش آموزی در سراسر کشور می‌تواند از طریق شبکه شاد وارد صفحه شهر خود شده و پایگاه اوقات فراغت و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم در تابستان ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در سراسر کشور تشکیل دهیم، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار