کد خبر: ۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر حضور در انتخابات ۲۸ خرداد را فتح‌الفتوح‌ دانست و گفت: یکی از فتح‌الفتوح‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از فتح‌ الفتوح‌ها است

 

به گزارش خبرگزاریآرانیوز از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در ارتباط تصویری با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: فتح خرمشهر، فتح الفتوح بود چراکه رژیم ظالم و جنایتکار بعث عراق با اشغال خرمشهر به تمام جهان اعلام کرد که تصرف خرمشهر به معنای فتح خوزستان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه سران رژیم بعث عراق تصرف خرمشهر را شکست ایران اعلام کردند گفت: سران این رژیم اعلام کردند که اگر ایران توانست خرمشهر را پس بگیرد به معنای شکست عراق در این عملیات است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ایجاد شرایط خاص در خرمشهر و اطراف این شهر برای حراست از شهر اشغال شده توسط رژیم بعث عراق خاطر نشان کرد: در این شرایط خاص، رزمندگان با عنایت خداوند متعال، توجهات ائمه معصومین (ع)، فرماندهی حضرت امام (ره) و حضور پر ثمر مقام معظم رهبری، تلاش و جدیت رزمندگان اسلام، منجر به فتح خرمشهر عزیز شد و هم ایران اسلامی این سرزمین اشغالی را پس گرفت و هم رژیم بعث عراق اعتراف به شکست کرد.

 

وی، با بیان اینکه در عملیات فتح خرمشهر بیش از 21 هزار نفر اسیر گرفته شد گفت: باید بدانیم که نصرت خداوند همیشه برای افراد با ایمان است و این نوع تجاوزات چالش‌ها، زحمت انداختن ایران توسط بیگانگان همیشه وجود دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه چالش‌ها و مشکلات توسط بیگانگان علیه ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون ایجاد می‌شود گفت: در این عرصه، ما باید مانند رزمندگان فتح خرمشهر متحد، تحت هدایت مقام معظم رهبری، با مجاهدت تمام، دانش و با مدیریت قوی بتوانیم فتح الفتوح‌ها را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حضور در انتخابات 28 خرداد را فتح الفتوح دانست و تأکید کرد: یکی از فتح الفتوح‌ها، حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بوشهر، با تأکید بر حفظ روحیه رزمندگان و مجاهدت ، ولایتمدار و همیشه در صحنه بودن گفت: قرار گرفتن در مسیر خدایی و هدایت دیگران در این مسیر با سعادت رسالت و وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/190/ ت

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار