کد خبر: ۶۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
فومن- فرماندار فومن با انتقاد از مدیرکل ثبت اسناد و املاک، گفت: مدیر شهرستان این مجموعه در جلسه شورای اداری جایی ندارد و از اعتبارات نیز محروم خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:محمد رضا محسنی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری فومن با گرامیداشت سوم خرداد ماه، اظهار کرد: رعایت نظم و کرامت انسانی ارباب رجوع توسط مجموعه خود مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن نظارت شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه، امروز یکی از راهکارها و ترفندهای دشمنان بهره گیری از فضای مجازی در نشان دادن نارضایتی عمومی مردم است، اضافه کرد: مسئولان کار جهادی را در دستور کار خود قرار داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی به حماسه بزرگ سوم خرداد اشاره کرد و گفت: مردم دلاور ایران در سال ۶۱ و در دفاع مقدس با عملیات شکوهمندی که انجام دادند خرمشهر را آزاد کردند.

فرماندار فومن با اشاره به نامگذاری امسال، و با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت امروز جامعه است، اضافه کرد: در بحث تولید اگر مانعی وجود دارد باید شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات متمرکز بودن تصمیمات و بروکراسی اداری است، گفت: اگر شرکتی بخواهد برای تسهیلات اقدام کند ماه‌ها باید نامه نگاری کند در حالی که یکی از راه‌های تحقق پشتیبانی و مانع زدایی در سطح کشور رفع تمرکززدایی و بروکراسی‌های اداری است.

محسنی با اشاره به کمبود منابع آبی در سال جاری به دلیل کاهش بارش نزولات آسمانی، اضافه کرد: همه دستگاه‌ها موظف به هم پوشانی هستند تا مشکلات کشاورزی به صورت مطلوب انجام گیرد.

کاندیدای شورای شهر از تخریب و توهین به هم خودداری کنند

وی همچنین به همزمانی برگزاری انتخابات با اوج کار در فصل زراعی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با عملکرد مطلوب خود زمینه نارضایتی عمومی را کاهش داده و دستگاه‌های نظارتی نیز پای کار باشند.

فرماندار فومن ضمن قدردانی از سفر مدیران کل برخی از دستگاه‌های اجرایی به شهرستان برای بررسی و حل مشکلات حوزه کاری خود، گفت: رئیس اداره‌ای بدون اطلاع فرماندار یک شبه تغییر می‌کند و فرد جدید به عنوان سرپرست تماس‌ها پاسخگو نیست.

وی در ادامه ضمن انتقاد از مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان به دلیل عدم هماهنگی برای تغییر مسئول دستگاه مربوطه در شهرستان فومن بدون اطلاع فرمانداری، گفت: برای تعویض مدیران در سطح شهرستان باید هماهنگی لازم انجام شود.

محسنی با بیان اینکه هر مدیری که بدون هماهنگی فرماندار وارد شهر شود جایی در شورای اداری ندارد و از مجموعه اعتبارات هم محروم خواهد بود، افزود: هیچیک از رؤسای ادارات ملزم به همکاری با این اداره نیستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو نماد نظام‌های مردم سالاری است، گفت: در ایران، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و امنیت پایدار کشور از طریق انتخابات تأمین می‌شود.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه کاندیداها از تخریب، توهین، افترا زدن به یکدیگر بپرهیزند، افزود: کانال و سایتی هم اگر این گونه مطالب را انتشار دهند مشارکت در جرم بوده و با آنها برخورد می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار