کد خبر: ۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
بیرجند_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کنترل و پایش یک هزار و ۸۲ مسافر ورودی از ابتدای سال جاری تا کنون در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در مرز ماهیرود انجام می شود، اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: مجموع مسافران ورودی از ابتدای فروردین ماه جاری در پایانه مرزی ماهیرود یک هزار و ۸۲ نفر بوده که همه این مسافران مورد غربالگری قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۷۷ تست سریع و ۱۳ مورد تست pcr طی این مدت انجام شده که خوشبختانه مورد مشکوکی مشاهده نشده است، گفت: در صورت مشاهده بیمار مبتلا به ویروس کرونا اجازه ورود به داخل کشور داده نمی شود و در همان محل قرنطینه می شوند.

رضایی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش، ماده ضد عفونی کننده و محصولات آموزشی در این مرز، عنوان کرد: در همین مدت ۵۹۰ مورد کالا اعم از ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی کننده بین مسافران توزیع شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار