کد خبر: ۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
زاهدان- امام جمعه زاهدان گفت: امیدواریم فرهنگ مقاومت در تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند و هر روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا باشیم.

به گزارش آرانیوز:آیت الله مصطفی محامی صبح پنجشنبه در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در زاهدان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما در حالی مراسم عید سعید فطر را برگزار می‌کنیم که متأسفانه جنایت‌های شرم‌آوری در کشورهای اسلامی به دست مستکبران عالم در حال انجام است.

وی افزود: کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، انفجار تروریستی در کابل و به شهادت رسیدن جمعی از مردم و دانش آموزان، نسل کشی و کودک کشی دولت عربستان سعودی در یمن این عید را برای مسلمانان به عزا تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امت اسلامی به خاطر این جنایت‌ها عزادار است، تصریح کرد: این روزها خواهران و برادران مسلمان ما در غزه زیر بمباران سهمگین صهیونیست‌های غاصب کشته می‌شوند از همین رو امسال این عید بزرگ مسلمانان همراه با عزاست.

وی گفت: از همین رو ملت‌های مسلمان در سراسر دنیا باید هوشیار باشند و دشمنان خودمان را بشناسند و مشکلاتی که با آن مواجه هستید را ریشه یابی کنند تا بتوانیم با همراهی و همدلی این مشکلات را برطرف کنیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید به یاری مظلومان فلسطین بشتابند، ادامه داد: قطعاً ظلم ظالم طولانی نخواهد بود و گروه‌های مقاومت جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه پیروان مکتب شهید سلیمانی در سراسر جهان آماده سیلی زدن به مستکبران هستند، افزود: ملت بزرگ ایران و گروه‌های مقاومت روحیه ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را تجربه کرده‌اند و از این راه به پیروزی‌هایی بزرگی دست پیدا کرده‌اند.

آیت الله محامی با تاکید بر اینکه این روزها موازنه قدرت در فلسطین به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است، ادامه داد: امیدواریم فرهنگ مقاومت در تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند و هر روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در نقاط مختلف دنیا بیان کرد: هدف آمریکایی‌ها در منطقه، راه اندازی تکفیری‌ها و دشمنان اسلام در نقاط مختلف و کشورهای گوناگون است تا زمینه قتل و کشتار و ترور را فراهم کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکایی‌ها به بهانه تأمین امنیت به افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورها لشکرکشی کردند در حالی که آن گروه‌های تروریستی و افراطی دست پرورده خودشان بودند و نه تنها امنیت را برای مردم این کشورها به ارمغان نیاوردند بلکه به نا امنی و جنگ نیز دامن زدند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: ملت ایران این روزها خود را برای حضور در انتخابات آماده می‌کند اما چند نکته قابل توجه است اول اینکه حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات نشانه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید زمینه حضور باشکوه مردم را در یک انتخابات آزاد و سالم فراهم کنند، افزود: هر زمانی ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده دشمن عقب نشینی کرده است از همین رو وظیفه داریم همه پای صندوق‌های رأی بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می‌افزاید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار